Saturday, August 28, 2010

同班同學


圖:上課時的小組討論

又要再講多次你就好啦。我基本上無太相熟的同學。最主要原因唔係傾唔傾得埋的問題,而係同學們大多來匆匆去也匆匆。短則一個月甚至一個星期的交往實在令我好難係學校找到熟稔既朋友。
朋友難以強求,唯有做獨行俠。週末出街四圍走或者到其他城市小旅行都係一個人去。不過咁樣都有個好處,就係想做什麼,去邊度都可以完全由自己話晒事。而學習獨處都可以話係在柏林遊學期間的一堂額外課。在香港找朋友唱K食飯吹水都談何容易,但來到柏林在人生路不熟一個朋友都無既情況下,自然要逼住適應,融入新生活。
不過另一方面我知道唔可以永遠都做獨行俠,一定要主動一點,盡量多點認識當地人。於是第一個在腦中浮起的idea便是找個Language exchange既對手。這一點要多得電腦同互聯網的出現令我可以在網上嘗試找找朋友。結果一個來自格魯吉亞在大學讀中文的媽媽成為了我的Language exchange partner。而透個「面書」亦認識了一個來自西班牙的flatmate,仲有兩個非常熱愛到香港旅遊的德國醫生。

No comments:

Post a Comment